A harmadik út

Homoszexualitás és a katolikus Egyház – A filmben az érintettek mellett megszólal Jason Evert, Mike Schmitz, Chris Stefanick és Christopher West.

g6846
„14 éves lehettem, amikor rájöttem, hogy amit érzek, azt homoszexualitásnak hívják.”

„Össze voltam törve, szükségem volt arra, hogy emberi törődést kapjak valahonnan.”

„Senkivel nem tudtam ezt megbeszélni, mélységes magány volt ez.”

„Valóban gyógyulásra volt szükség az életemben.”

„Először gyónásban beszéltem erről az egészről.”

„Az Egyház nem mondja, hogy a vágy bűn. A tett a bűn, a vágy nem bűn.”

„Tudtam: ha katolikus leszek, el kell engednem a homoszexualitást.”

„Igyekeztem szilárd alapot építeni – Istenre. És döbbenetes dolgok történtek. Abbahagytam a szexet, az alkoholt, a drogot.”

„A saját nemükhöz vonzódóktól nem kérnek semmi mást, mint a heteroszexuálisoktól. Mindannyian tisztaságra vagyunk meghívva.”

 párKatt.hu