Derűs percek: a Biblia summázata

Ha valaki nem érne rá végigolvasni a Bibliát :)

m89

TEREMTÉS KÖNYVE

Isten: Nos, azt az egyet ne tegyétek. Egyébként legyetek boldogok.

Ádám és Éva: Rendben.

Sátán: Tegyétek meg.

Ádám és Éva: Rendben.

Isten: Mi történt?

Ádám és Éva: Megtettük.

Isten: Fiaim…

AZ ÓSZÖVETSÉG TÖBBI RÉSZE

Isten: Az én népem vagytok, ne tegyetek olyanokat.

Nép: Nem teszünk olyanokat.

Isten: Rendben.

Nép: Olyanokat tettünk.

Isten: Fiaim…

AZ EVANGÉLIUMOK

Jézus: Én vagyok az Isten Fia, és bár olyanokat tettetek, az Atya és én még mindig szeretünk titeket, és azt akarjuk, hogy éljetek. Ne tegyetek többé olyanokat.

Gyógyult emberek: Rendben! Köszönjük!

Mások: Bár sohasem láttuk, titokban bizonyára olyanokat tett.

Jézus: Sohasem tettem olyanokat.

Mások: Törvény elé állítunk, mert olyanokat tettél.

Pilátus: Tettél-e olyanokat?

Jézus: Nem.

Pilátus: Nem tett olyanokat.

Mások: Akkor is öld meg.

Pilátus: Rendben.

Jézus: Fiaim…

PÁL LEVELEI

Nép: Olyanokat tettünk.

Pál: Jézus mégis szeret titeket. Iránta való szeretetből ne tegyetek többé olyanokat.

Nép: Rendben.

PÁL LEVELEI 2.

Nép: Megint olyanokat tettünk.

Pál: Fiaim…

JELENÉSEK

János: Amikor Jézus újra eljön, nem lesz többé, aki olyanokat tenne. Addig is: ne tegyetek olyanokat!

VÉGE

Forrás

